Battlefield 6 - 2010.08.28 - Chemiczna
Baretki
uniwersalna
inżynier
medyk
Foty
Qurcza
REGULAMIN
Do leniwych - wystarczy przeczytać 1. i 2.
Dla wyjątkowo leniwych -
http://img716.imageshack.us/img716/8199/bf6.png
1. Informacje ogólne
*Miejsce: Chemiczna
*Czas: 28 sierpnia od 10.00
*Liczba scenariuszy: 2
*Wstęp dla nieletnich: z papierkiem od rodziców
*Pirotechnika: zakazana
*Warunki zwycięstwa: utrzymanie największej liczby flag
2. Zasady ogólne
*Po otrzymaniu trafienia można czekać na medyka, można również udać się do respa/szpitala (obszar oznaczony taśmą). Od trafienia do ożycia musi łącznie minać 5 minut.
*Po wyjściu z respa/szpitala ożywa się poprzez dotknięcie najbliższej własnej flagi.
3. Medycy i szpitale
*Medyk leczy rannego 2 minuty.
*Medyk nie ma limitu leczeń.
*Każda frakcja ma flagę ze krzyżem + zapas taśmy. Medyk może postawić flagę szpitala obok jednej z własnych flag, 5-10m dalej oznacza teren taśmą. Kuracjusze mogą zbierać się w oznaczonym terenie jak w respie. W przypadku zdobycia szpitala przez wroga, decyduje on co zrobić z kuracjuszami. Dodatkowo, szpital przechodzi w ręce wroga.
*Medyk może również złożyć szpital (i rozstawić gdzie indziej).
4. Inżynierowie i flagi
*Inżynier naprawia trafioną broń.
*Inżynier zdobywa flagę 2 minuty.
*Wszelkie czynności dotyczące misji zajmują 2 minuty.
*Flagi dają bonusy. Na początku są nieaktywne. Aby aktywować bonus, trzeba wykonać zadanie.
5. Dowódcy oddziałów
*Radio:
Pomarańczowi: kanał 2.0 do kontaków z HQ i orgiem (dodatkowo 2 i 3 do wewnętrzej komunikacji)
Niebiescy: kanał 4.0 do kontaków z HQ i orgiem (dodatkowo 4 i 5 do wewnętrzej komunikacji)
Biali: kanał 6.0 do kontaków z HQ i orgiem (dodatkowo 6 i 7 do wewnętrzej komunikacji)
6. Dowódcy frakcji
*Radio (j.w.)
*Mapa z flagami
http://img340.imageshack.us/img340/5782/mapaall.png
*Rozpiska oddziałów
*Rozpiska zadań i bonusów
LOTNISKO
- umożliwia atak lotniczy raz/0,5h (reset o pełnych godzinach i połówkach godzin), należy wezwać orga do przeprowadzania ataku
- atak lotniczy możliwy jedynie, gdy frakcja posiada również punkt DROGA1
POSTERUNEK ARTYLERYJSKI
- umożliwia ostrzał artyleryjski raz/0,5h (reset o pełnych godzinach i połówkach godzin), należy wezwać orga do przeprowadzania ostrzału
- ostrzał artyleryjski możliwy jedynie, gdy w inżynier dostarczy skrzynię z amunicją z punktu DROGA3 (przed każdym ostrzałem trzeba odbyć kurs do drogi po ammo i z powrotem na górkę)
BUNKIER RAKIETOWY
- umożliwia ostrzał rakietowy raz/0,5h (reset o pełnych godzinach i połówkach godzin), należy wezwać orga do przeprowadzania ostrzału
- ostrzał rakietowy możliwy jedynie, gdy inżynier złoży przy bunkrze rakietowym części rakiety zebrane z bunkrów C4 i AB5
DROGA1, DROGA2, DROGA3
- zdobycie wszystkich 3 punktów umożliwia natychmiastowe wezwanie posiłków – wszyscy ranni w szpitalu i trupy w respie mogą bez dalszego czekania wyjść do flagi i po dotknięciu jej ożyć (kto nie dosłyszy, traci szansę), wymagane potwierdzenie od orga
REJESTRACJA
Limit 3 medyków na frakcję
Limit 3 inżynierów na frakcję
Wolna pula : Pyra Parkie SMOK Koper DomingoC frorider Bliźniak frorider Ziarno Świerzy
FRAKCJA A
Nazwa: STF
Lider: Clodu
Specjalista: Mati
(inżynier
)
Strzelec: Sidu
Strzelec: Zell
Strzelec: Kasia
Strzelec:
Nazwa: Leniwiec i p$i@Ps1eL3;*
Lider: Wacol
Specjalista: JQ
(medyk
)
Strzelec: Wombat
Strzelec: Adam
Strzelec: Młody
Strzelec: Ril
Wolna pula A: BzP
FRAKCJA BWolna pula B: st3ryd da1 da1 Pietras StaryPryk ShoGun Neph Sirk
FRAKCJA C
Nazwa: Zulu VI
Lider: Siergiej
Specjalista: Cinek
(medyk
)
Strzelec: Kołek
Strzelec: Franek
Strzelec: Dawid
Strzelec: Kulnik
Nazwa: 13
Lider: Maniek
Specjalista: Dylus
(medyk
)
Strzelec: LM13
Strzelec: Krzak
Strzelec: Bari
Strzelec: Mates
Nazwa:
Lider:
Specjalista:
(inżynier
)
Strzelec:
Strzelec:
Strzelec:
Strzelec:
Wolna pula C: FRancuz