Wiesna, wiesna przyjszła.... a wraz z odejściem zimy bimber smakować zaczął inaczej... "Leżakujących" nad rzeczką wieśniaków z dostojnego nastroju nie były w stanie wytrącić nawet przelatujące nad ich głowami pociski artyleryjskie... Wszak ćwiczenia na pobliskim poligonie odbywały się właśnie po to, by sie wojsko strzelać naumiało... a że chłopaki z pobliskiej jednostki wpadli wczoraj na zabawę w remizie... nie dziwota, że nad ranem do własnej pryczy jeden z drugim trafić nie mógł... o trafieniu w oddalony cel ćwiczebny nie wspominając....
Zapraszam na nie do końca poważny i nie zawsze fabularnie poukładany scenariusz z elementami larpowania, utrzymany w klimatach wędrowyczowo-wiochmeńskich ;-) Celem przewodnim jest dobra zabawa i odrobina dystansu do hobby jakim jest ASG. Rozgrywka tak jak w poprzednich edycjach będzie moderowana ale tak naprawdę największy wpływ na samą rozgrywke mają sami gracze.
1. Zdrowy rozsądek przede wszystkim (zwłaszcza w kwestii fpsów, repliki będą chronowane i oznaczane taśmami)
2. Limit wieku 16+ (niepłnoletni albo przyjeżdżają z opiekunem albo dostarczają stosowne oświadczenie)
3. Brak limitu amunicji
4. Podział na grupy na miejscu wedle własnego uznania (będą taśmy, "kilka stron konfliktu" i oczywiscie niezmiennie możliwość "dokupienia/przekupienia" nowych najemników ;-) )
5. Każdy gracz startowo otrzyma nieśmiertelnik (tzw. "duszę), medpack i startową kwotę lokalnej waluty, którą oczywiscie można pomnażać, kraść, wydawać lub zakopać pod jednym z wielu w okolicy drzew.
6. Każde trafienie w jakąkolwiek część ciała lub ekwipunku eliminuje czasowo z rozgrywki
7. Nie ma medyków – gracz dysponujący medpackiem może uleczyc INNEGO gracza (medpack się zużywa), nie można leczyć się samemu. Leczonym można być DO DWÓCH RAZY, potem wracamy do punktu werbunkowego, w którym można dać się wynająć innym lub zostać wykupionym przez swoich
8. MOD ma zawsze rację :)
Tyle z podstaw....
Walutę zdobywać można kontrolując punkty wydobywcze zliczane co 30 min. (kopalnie, plantacje itp. o różnej wartości). Zajęcie punktu zgłaszamy po prostu MOD-om na radiu – od tego momentu co 30 minut strona która ostatnia zgłosiła zajęcie danego punktu otrzymuje ilość waluty odpowiadającej danej lokalizacji (będzie stosowny opis). Można tez oczywiście szabrować, oszukiwać, uprawiać hazard, kraść, przekupywać, handlować itp. Itd. ;-)
Drugim źródłem dochodów jest realizacja zadań, które będą pojawiały się podczas rozgrywki, będą się też zdarzały zadania, w których zdobyć będzie można przedmioty lub pukty zwycięstwa.
Trzecim sposobem zarabiania będzie handel zdobytymi/znalezionymi przedmiotami drogą targu... ;-)
Ponieważ mało kto czyta szczegółowe zasady dotyczące samej rozgrywki, postaram się stosowne przedmioty, karty, i lokalizacje opisać i rozmieścić bezpośrednio w terenie tak, aby na bieżąco każdy wiedział co z czym i jak działa... Na ten moment mogę powiedzieć, że pojawi się co najmniej kilkanaście lokalizacji istotnych dla rozgrywki (SKOK Stańczyka, Komenda MO i siedziba S.W.O.A.T, Ryneczek, Garnizon Wojskowy, Punkt Werbunkowy, kopalnie, bimbrownia, Plebania, plantacje itd.). Do tego dojdą karty zadań/akcji/przedmiotów, trochę rekwizytów i DUUUUUUUUŻO lokalnej waluty ;-) Pojawią sie też postaci specjalne.
Na miejsce można przybywać już od 9-tej rano. Przewidziany start rozgrywki godz. 10.00-10.30. Gramy maks. do godz. 14tej, SPRZĄTAMY PO SOBIE i wracamy zadowoleni do domów ;-)
Wpisowe wynosi 10 PLN (opłacenie terenu, zakup pirotechniki i rekwizytów lub ich "wyprodukowanie") Zgłoszenia proszę do mnie na PW. Preferowana forma wpłaty do przelew na konto:
Stowarzyszenie "Dzikusy ASG Team"
ul. Obornicka 7
62-001 Chludowo
BZWBK I o/ Suchy Las 72 1090 1463 0000 0001 1853 1668
z dopiskiem w tytule wpłaty "GB3" oraz kogo dotyczy wpłata.
Będzie też opcja zapłacenia na miejscu ale w związku z koniecznością wypisania każdemu pokwitowania niepotrzebnie wydłuży to czas do rozpoczęcia rozgrywki.
Lp. | Gracz | Team | Płatność | |
1. | Grom91 | |||
2. | Grom91.2 | |||
3. | Grom91.3 | |||
4. | Grom91.4 | |||
5. | yarooo | GWO | zapłacone | |
6. | Śmiały | GWO | zapłacone | |
7. | Maniek | GWO | ||
8. | 9tka | GWO | ||
9. | Sid-W | GWO | ||
10. | Olo | GWO | zapłacone | |
11. | Wiśnia | GWO | ||
12. | Grzywaczos | zapłacone | ||
13. | McOwiec | Pingwiny | zapłacone | |
14. | Revin | Pingwiny | zapłacone | |
15. | Afrati | Pingwiny | ||
16. | Mocek | Pingwiny | ||
17. | Norek | Pingwiny | zapłacone | |
18. | Sypa | Pingwiny | zapłacone | |
19. | Indian | Pingwiny | ||
20. | Qbecki | Pingwiny | ||
21. | Skunks | Pingwiny | zapłacone | |
22. | Malvin | Pingwiny | zapłacone | |
23. | Janos | zapłacone | ||
24. | Chomik na USB | zapłacone | ||
25. | assaselo | |||
26. | brod3c | |||
27. | Ponury | zapłacone | ||
28. | Gumcio16 | |||
29. | Ciachu | zapłacone | ||
30. | Shiloh | zapłacone | ||
31. | Koper | zapłacone | ||
32. | Pyrqa | zapłacone | ||
33. | SMM | zapłacone | ||
34. | Pająk | zapłacone | ||
35. | Qrczac | zapłacone | ||
36. | Camper_Bartek | |||
37. | Blondiseba | |||
38. | Czołgista1986 | DW | ||
39. | Patryk | DW | ||
40. | Oskar | DW | ||
41. | Rafał | DW | ||
42. | Bosman | zapłacone | ||
43. | KKND | zapłacone | ||
44. | Fush1 | zapłacone | ||
45. | Beton | Forsaken | ||
46. | Witek | Forsaken | ||
47. | Hubi | Forsaken | ||
48. | Lechu91 | Forsaken | ||
49. | Michał | Forsaken | ||
50. | Michigan | Forsaken | ||
51. | Mistyk | Forsaken | ||
52. | Szymon | Forsaken | ||
53. | Vandal | Forsaken | ||
54. | Beniu | Forsaken | ||
55. | Junior | Forsaken | ||
56. | Staszek | Forsaken | ||
57. | Shaggy | Forsaken | ||
58. | Janoś | V-12 | zapłacone | |
59. | Musti | V-12 | zapłacone | |
60. | Brootalny | |||
61. | Brootalny1 | |||
62. | Łysy | Dzikusy | zapłacone | |
63. | Żaba P-ń | |||
64. | Famas | Dzikusy | zapłacone | |
65. | Rade32 | |||
66. | Smutas | |||
67. | Lama1 | |||
68. | Lama2 | |||
69. | Lama3 | |||
70. | Lama4 | |||
71. | Lama5 | |||
72. | Lama6 | |||
73. | Lama7 | |||
74. | Lama8 | |||
75. | Lama9 | |||
76. | Lama10 | |||
77. | Lambert | Zapłacone +1 |