GrejtBum 3
SPRAWY ORGANIZACYJNE
Lokalizacja: Zbrojownia - Złotniki
Termin: 25.10.2014
Czas rozgrywki: 9:00 – 14:00 (wtedy na teren wkraczają grupy paintballowe)
Odprawa rusza o 9-tej
Start: po odprawie (krótkiej...)
Zbiórka w hali znajdującej sie centrum terenu
Wpisowe: 10 PLNów
Zgłoszenia przyjmuję pod adresem brenner@dzikusy.com.pl lub przez FB
Jeśli ktoś przybędzie bez zapowiedzi to raczej go Sołtys nie przegoni ale przydałoby się orientacyjnie mieć jakieś założenia fabularno-budżetowe
Wszelkie spory rozstrzygamy na miejscu a w razie braku konsensusu decydujący głos ma Moderator. Zastrzegam sobie możliwość wyproszenia gracza z rozgrywki bez zwrotu wpisowego jak również uczulam na wstrzymanie się z otwieraniem wszelkich napojów wyskokowych przed afterem który zapewne tradycyjnie odbedzie się po rozgrywce. Grillowanie i piwkowanie tylko po zakończeniu gry – ogarniemy wtedy temat
ZASADY OGÓLNE
Każdy z graczy na start otrzyma nieśmiertelnik, jeden opatrunek oraz walutę potrzebną w grze. Dodatkowo każdy otrzyma też "paszport" więc mile widziane jest zabranie jakiegoś swojego zdjęcia/avatara (może być jakiekolwiek najzwyklejsze, pozwalające na identyfikację, wydrukowane na zwykłym papierze) celem wklejenia w paszport Zdjęcie nie jest oczywiście wymagane ale ułatwi rozgrywkę.
1. Trafienia/leczenie/przeszukiwanie
Każde trafienie w dowolną część ciała skutkuje zranieniem (rykoszety w budynkach nie liczą się jako trafienie). Trafiony gracz oznacza się "czerwoną szmatą" i czeka na leczenie maksymalnie 10 minut a następnie wraca do respa zlokalizowanego w hali. . Jeżeli do trafionego podejdzie sojusznik/przeciwnik może rannego uleczyć (zakładając opatrunek) i/lub przeszukać (na komunikat "PRZESZUKUJĘ" ranny powinien wydać wszelkie przedmioty fabularne: kasa, nieśmiertelnik, elementy, surowce itp. itd. )
CELEM UNIKNIĘCIA KWASÓW RANNY, KTÓRY OCZEKUJE NA LECZENIE/PRZESZUKANIE NIE MA PRAWA OPUŚCIC MIEJSCA TRAFIENIA PRZED UPŁYWEM 10CIU MINUT JEŚLI JEST W ZASIĘGU WZROKU/REPLIKI OSOBY, KTÓRA GO TRAFIŁA. NIE UCIEKAMY ZATEM PRZED CZASEM JEŚLI KTOŚ MA REALNE SZANSE NA DOTARCIE DO NAS Z POMOCĄ LUB WRĘCZ PRZECIWNIE
2. Leczyć danego gracza można nieograniczoną ilość razy pod warunkiem, że dysponujemy odpowiednią ilością opatrunków (tak, w skrajnych przypadkach jegomość może przypominać mumię lub kogoś kto zabrał zimowe camo)
3. Limity fps: bezpośrednio w budynkach do 360 bez ograniczeń, powyżej 360 bez ograniczeń w terenie zielonym oraz podczas strzelania z zachowaniem MED z okien budynku oraz z terenu w okna i drzwi budynków.
4. W rozgrywce pojawią się 4 frakcje oznaczone na obu ramionach kolorową taśmą oraz Wafia. Każda z frakcji będzie się specjalizowała w wydobyciu konkretnego surowca ale oczywiście będą też inne sposoby na zdobycie stosownych środków
5. Wskrzeszanie odbywa się poprzez wykupienie gracza w respie. Otrzymuje on wówczas ponownie zestaw startowy (nieśmiertelnik i opatrunek) i "na czysto" wraca do gry. Cena wykupienia może się zmieniać w czasie rozgrywki. Można oczywiście wykupić gracza, który wcześnie należał do innej frakcji pod warunkiem, że wyrazi on taką chęć albo zostanie np. przekupiony
6. W rozgrywce jak zawsze będą brały udział POSTACIE SPECJALNE (NPC) wnoszące nieco kolorytu/zamieszania/moderacji. Będą to postaci z "funkcjami" przypisanymi na stałe (np. Barman, Sołtys, Wafiozo) jak również gracze, którzy takie funkcję otrzymają np. na czas jednej godziny
7. Specjalizacje – w czasie rozgrywki gracze będą mogli zdobywać secjalizacje: permanentne oraz okresowe. Permanentne wbijane są do paszportu i przechodzą na kolejne rozgrywki – dają konkretne bonusy z zakresu wydobycia, produkcji, leczenia oraz wszelkiego rodzaju szachrajstw. Czasowe działają np. godzinę albo kilka razy, po czym wygasają. Specjalizacje będzie można zdobywać na różne sposoby: realizacja zadań, licytacje, nagroda itp. itd.
Reszta zasad niebawem choć pewnie w ramach niespodziewajek nie o wszystkim dowiecie się od razu
ZAPRASZAMY