Nasze imprezy ASG

Archiwum imprez

 

GrejtBumZwei!

... Krucafix... diabli nadali rychły początek zimy! Koniec wylegiwania się z konewką samogonu nad pobliską rzeką.... - myśli Sołtysa były czarniejsze od nadchodzącej coraz szybciej nocy. Nie dość, że wójt sąsiedniej wioski nasłał w Zaduszki oprychów z samopałami i kanistrem benzyny aby złożyli "wizytę kurtuazyjną" w zakamuflowanej w oborze przydomowej destylarni Sołtysa, to jeszcze Pleban zaniechał "zamszowego" wspierania miejscowej produkcji, bo wydzierżawił Stonce kawałek pola za cmentarzem. Kręcące się po okolicy bandy przybyszów z bronią, którzy obsadzili w żniwa pobliskie wyrobiska oraz pola dziwnie pachnących krzaczorów zajęły się głównie pilnowaniem swoich interesów, czasem tylko dając upust swej fantazji podczas wiejskich zabaw w remizie...
I pewnie "sielanka" trwałaby dalej gdyby na horyzoncie nie pojawił się brodaty jegomość w czerwonym wdzianku, a wraz z jego przybyciem w pobliskich lasach nie zaczęły dziać się rzeczy co najmniej ekstraordynaryjne....



Czas i miejsce akcji

Mini Larp odbędzie się 10.12.2011r. w Poznaniu na Chemicznej

Główne założenia i zasady

No dobra... oto zarys zasad dla tych co nie byli na poprzedniej edycji :)

1. Nie ma sztywnego podziału stron. Można zgłaszać się pojedynczo lub gotowymi ekipami. na miejscu zostanie wprowadzony ostateczny podział. Każdy gracz otrzyma nieśmiertelnik, pakiet medyczny i kilka groszy miejscowej waluty (łandula) na start. Gra opiera się na działaniu grup najemników którzy na siebie muszą zarobić a w razie potrzeby zatrudnić kolejne Psy Wojny, np. ludzi Sołtysa

2. Po jakimkolwiek trafieniu gracz zakłada czerwona szmatę i może czekać aż ktoś z jego składu go uleczy przy pomocy swojego pakietu medycznego (NIE MOŻNA SAMEMU SIĘ LECZYĆ SWOIM PAKIETEM, TYLKO INNY GRACZ MOŻE LECZYĆ RANNEGO) - leczenie polega na opięciu rzepem ramienia. Drugą opcja jest powrót do "Punktu werbunkowego" gdzie można być wskrzeszonym (wynajętym ponownie, zarówno przez swoich jak i przez każdego kto operuje odpowiednią ilością gotówki) W miejscu zgonu zabity zostawia swój nieśmiertelnik. Oprócz porzucenia nieśmiertelnika jego zwłoki mogą być przeszukane - ma wtedy obowiązek oddać wszystkie przedmioty związane z grą (gotówka, zdobycze, rekwizyty) Uleczonym można być do dwóch razy - po trzecim trafieniu nie ma odwrotu - wracasz do respa

3. Gotówkę zdobywa się kontrolując punkty o zróżnicowanej wartości dochodu (od 100 do 500 łandula) - plantacje, kopalnie, bimbrownie, market Stonka czy cokolwiek w terenie, co będzie jednoznacznie opisane jako punkt generujący dochód. Kasa generowana z zajętych punktów będzie zliczana co pół godziny i wypłacana w SKOKu Stańczyka (banku). Przydatne będą więc radyjka do komunikowaniu o przejęciu danego punktu przez konkretną grupę. Punktu kontrolnego nie trzeba pilnować żeby czerpać z niego zyski, póki nie zostanie do Sołtysa zgłoszone, że punkt zmienił właściciela, dochód będzie wpływał na konto grupy, która przejęła go ostatnia. Zarabiać można też handlując, grabiąc, kombinując, wynajmując itp itd.... Zarobić też będzie można realizując zadania z "Tablicy ogłoszeń" wiejskiego domu kultury - generalnie dopuszczony jest handel wszystkim wedle uznania, także żywym towarem ;-)

4. aha i jeszcze jedno... nie strzelamy do Karpia bo i tak kule się go nie imają :)

Limity

Limit wieku 16+ (oświadczenia oczywiście obowiązują, będę dzwonił) Brak limitu amunicji FPS-y wedle zdrowego rozsądku i ogólnie przyjętych zasad (w budynkach nie używamy replik o mocy większej niż 350 fps, strzelamy jedynie singlem)

Postacie

Osoby dramatu:
- grupy najemników (ilość uzależniona od liczby chętnych graczy - zalecam wcześniejsze organizowanie się w ewentualne składy i dopiero wysyłanie zgłoszeń grupowo ;-) - przydatne będzie na pewno w miarę ujednolicone umundurowanie, lub jakiś jego jeden element, chcę uniknąć taśmowania więc mile widziane np. berety, czapy jako element wyróżniający) Nie ma limitu osób na grupę, podobnie jak nie ma ograniczeń co do ilości grup najemników
- ludzie sołtysa
- kilka postaci niezależnych

Przewidziane lokalizacje:

- miejsko-gminny ośrodek kultury - miejsce spotkań miejscowych oraz "Tablica ogłoszeń"
- punkt werbunkowy - miejsce "zakupu" kolejnych najemników czyli RESP
- bimbrownia - generuje bimber lub dochód
- plantacje/szyby/odwierty/kopalnie (ilość uzależniona od ilości uczestników) - generują dochód
- SKOK Stańczyka - miejscowa filia szanowanej i bezpiecznej instytucji finansowej
-..... niespodzianka?
-...... j.w.
-...... j.w.

Przewidziane funkcje:

- dowódcy poszczególnych grup, najlepiej od razu z wyznaczonym zastępcą
- medyków brak - każdy uczestnik otrzyma JEDEN pakiet leczniczy, którym może uleczyć INNEGO gracza (max. czas oczekiwania na udzielenie pomocy 10 minut, leczonym można być do dwóch razy, potem powrót do punktu werbunkowego i oczekiwanie na "wynajęcie")
- specjalistów brak (każdy szanujący sie najemnik potrafi podłożyć prosty ładunek wybuchowy czy udzielić pierwszej pomocy)
- postacie specjalne (działają niezależnie od graczy, ale mają wpływ na rozgrywkę)

W razie pytań - pytać. Jak ktoś chętny - pisać bo chciałbym wiedzieć jak wiele punktów kontrolnych uszykować i jaki obszar Chemicznej przeznaczyć na rozgrywkę.